Home » Aktuality » Ako správne nahlásiť poruchu?

Ako správne nahlásiť poruchu?


Chceli by sme požiadať našich zákazníkov, aby technické problémy riešili na hotline čísle 0905929592 v pracovnom čase, mimo pracovný čas prosíme na toto číslo písať sms.

Do sms je potrebné napísať svoje meno – na koho je zmluva evidovaná, popísať problém a napísať aj telefonický kontakt. Smsky prijíma robot, ktorý ich zapisuje do servisných hlásení a technik nevie z akého čísla sms prišla.

Informácie o fakturácii sa na hotline čísle neposkytujú. Servisný technik nevie, koľko nemáte uhradené, rovnako ako nevie Vaše heslo do wifi routra / najčastejšia otázka na hotline J /. V prípade akýchkoľvek otázok na fakturačné oddelenie nás prosím kontaktujte emailom na: fakturácia@nelson.sk alebo na tel.: 0910929692